Wellness Air | CO, CO2 a radon skenery

Potřebujete poradit? Volejte 567 225 419, po - pá 8:00 - 16:00

Reklamační řád

V Polné, dne 3. 1. 2014

  • Kontaktujte nás ihned, potřebujete-li poradit s instalací, uvedením do provozu či údržbou a péčí o dodané zboží.
  • Záruční doba zboží je vyznačena v záručním listu, který je součástí zboží, není-li součástí dodávky, řídí se odpovědnost za vady platnými právními předpisy (ust. § 2165 a násl. občanského zákoníku). U zboží k němuž se záruční list nevystavuje slouží jako záruční list doklad o zakoupení a zaplacení zboží.
  • Příjem záručních oprav zajišťuje firma IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o..
  • Pokud nejste spokojeni s obdrženým zbožím, informujte nás ihned telefonicky na čísle 567 225 445, e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo písemně na adrese: IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. se sídlem Tyršova 405, Polná, 588 13.
  • V případě, že uplatňujete odpovědnost Prodávajícího z vadného plnění, prosíme o uvedení popisu vad a chybějících vlastností dodaného výrobku. Jde zejména o vylíčení v čem dodané zboží nesplňuje jakostní a užitné vlastnosti požadované Vámi v akceptované objednávce, v čem nesplňuje námi či v dodaných dokumentech ke zboží výrobcem popisované, případně Vámi na základě prováděné reklamy očekávané užitné vlastnosti výrobku popřípadě užitné vlastnosti obvyklé pro zakoupené zboží, v čem neodpovídá požadavkům platných právních předpisů nebo účelu pro který se zboží používá dle našich informací, či informací výrobce a nebo obvyklému způsobu užití.
  • Pro hladký průběh reklamace nám zašlete reklamované zboží s dokladem o jeho zaplacení a popis vady zboží a jejích projevů a sdělení Vašich kontaktních údajů na které Vám zašleme sdělení o vyřízení či průběhu Vaší reklamace, pakliže se údaje od vystavení Vaší objednávky změnily. Současně s reklamací sdělte, jaký způsob vyřízení reklamace preferujete v případě jejího kladného vyřízení (výměna věci, oprava, sleva či vrácení peněz oproti zboží, případně i několik způsobů, pokud pro Vás mají stejný význam). Sdělení způsobu usnadní reklamační řízení a komunikaci s Vámi, avšak nemá vliv na práva a povinnosti Kupujícího a Prodávajícího daná zákonem, včetně pravidel pro její vyřízení. Pokud to charakter vady zboží umožní, bude s Vámi obratem dohodnut způsob vyřízení reklamace.
  • O zboží převzatého k reklamaci Vám bude zasláno potvrzení v textové podobě ve formě zprávy elektronické pošty, případně v jiné elektronické formě na adresu Vašeho kontaktu, na vyžádání písemně.
  • Pravidla reklamačního řádu platí i pro reklamaci jednotlivch výrobků (kusů zboží) dodaných v rámci téže smlouvy (na základě Vámi vystavené a akceptované objednávky).

Kontakt

zákaznická podpora

pondělí až pátek 8:00 - 16:00

email: prodej@wellnessair.cz

tel: 567 225 419
fax: 567 225 495

Novinky emailem

Přihlaste se k odběru novinek emailem zdarma:

Váš email:
Zadejte Váš email, prosím

Najdete nás online na

Wellness Air na Facebooku   Wellness Air na Youtube  Wellness Air na Google+  Wellness Air na Twitteru

Sledujte nás na Facebooku